13. júla 2017

Meet me.

Ahoj, volám sa Viki. Mám 24 rokov, pekné hnedé vlasy, modré oči a 31 zubov. Som Slovena od Maďarov z južného Slovenska s prechodným pobytom v Praze, kde som vyštudovala účtovníctvo na VŠE. Milujem účtovníctvo. Dokáže ľudí rozplakať.

Som veľmi otvorený a úprimný človek. V tomto duchu sa bude niesť všetko, čo Vám sem napíšem. Samozrejme, berte to trochu s rezervou. Realita je omnoho horšia. Často mením svoje názory, ale nikdy nie skutočnosť, že mám pravdu. Rada sa smejem v nevhodných situáciách, plačem v sprche a hľadám odpovede na životne dôležité otázky nekonečným pozeraním sa do prázdnej chladničky. Medzi moje superschopnosti patria dva žalúdky (tam kde niekto končí, ja začínam), paranoidnosť prerastajúca do jasnovidectva a dokážem nechať zmiznúť víno.

Neviem ešte presne kam so svojím životom smerujem, preto Vám neodporúčam ma sledovať. Napriek tomu som veľmi ambiciózna a mám veľa plánov a snov. Keď budem veľká, určite nechcem byť Ghostbuster, pretože sa veľmi bojím duchov. Mojim životným snom je navštíviť všetky Disneylandy na svete. Mojim posmrtným snom je chodiť sa pozerať na pekných ľudí ako sa sprchujú.

Vo voľnom čase najradšej spinkám alebo papám. Aby som ušetrila čas, tak to občas robím súbežne. Mám rada romantické večerné prechádzky, ideálne s cieľovou destináciou Chladnička. Fascinuje ma jednoduchosť mužského myslenia a to, že ráno vyzerajú rovnako ako večer. Ideálne rande si predstavujem tak, že mi chlap pripraví poriadnu dávku lievancov s čokoládou a počas toho, ako ich budem jesť, mi bude skladať komplimenty. Bojím sa malých detí a tie to, podobne ako psy a pavúky, vedia skvele vycítiť a preto sa na mňa neustále lepia.

Som zástancom názoru, že všetko sa deje z nejakého dôvodu. Väčšinou je dôvod, že som blbá a robím zlé rozhodnutia. Zároveň nikdy nerobím rovnakú chybu dvakrát. Urobím ju tak 6-7 krát. Napriek tomu sa snažím čo najčastejšie poučiť z chýb druhých. Väčšinou sa jedná o chyby, ktoré urobili na základe mojich rád.

Ak som sa Ti zapáčila a myslíš, že by sme si mohli rozumieť, budem rada keď sa sem budeš vracať, prípadne sledovať moje YouTube videá. Cheers ! :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára