16. júla 2017

Travel Diary - Universal Studios Orlando



Aj vy poznáte miesto, kde ste mali pocit nekonečného šťastia, kde sa poníky menia na jednorožce a vy začínate veriť v zázraky typu "do leta schudnem" alebo "od ďalšieho semestru budem chodiť na všetky prednášky"? Tak pre mňa je jedným z takých miest práve Universal Studios.

Ubytovanie sme si našli v malom hoteli, ktorý vyzeral ako z tých amerických kriminálok, kde vyšetrujú nejakú vraždu. Pre mňa bolo ale najdôležitejšie, že bol vzdialený len pol hodinku chôdze od parku. Veď aj tak sme tam len prespávali.

Cez internet sme si kúpili 3-dňovú vstupenku, ktorá vyšla približne 210$. Ak by náhodou niekoho napadla hriešna myšlienka, že je to veľa, tak nech si dá 2 facky a vyhodí si takú blbosť z hlavy. Bola by som ochotná postupne rozpredať orgány celej rodiny, len aby som mohla navštíviť všetky takéto zábavne parky po celom svete. Určite tam chodťe radšej počas týždňa, mimo obdobia prázdnin, lebo inak je možné, že sa poníky na žiadne jednorožce nezmenia, pretože budete čakat na blbých mimoňov 3 hodiny. A to dokáže poriadne pokaziť náladu. My sme to úplne vychytali a najdlhšie sme čakali asi 20 minút - luxus!! 

Samozrejme najkvalitnejšie orgazmy som dosiahla v The Wizarding World of Harry Potter. Všetko bolo tak vymakané. Nad všetkým som slintala, híkala, všetko som ošahávala a chcela kupovať. Bohužiaľ celé leto som pracovala len v reštaurácii a nie ako prostitútka, takže som sa musela s míňaním peňazí značne krotiť.



Ked vidíte ženu nahnevanú, hoďte po nej z diaľky niečo sladké a čakajte. Alebo ju vezmite do Honeydukes a dajte jej svoju kreditku. Výsledky overené.



Ako inak, zúfalo nutne som potrebovala kúpiť prútik - veď bez neho môj život nemôže v období teroristických útokov ďalej fungovať. Nakoniec som však skonsolidovala posledné zbytky zdravého rozumu a zhodnotila, že ďalší lapač prachu fakt nepotrebujem. Ale očividne nie všetci sme rozmýšľali rovnako.



Ako veľký fanúšik životných múdrostí Homera Simpsona bola pre mňa ďalším emotívnym zážitkom práve návšteva Springfieldu. Intenzita zážitku bola vo veľkej miere ovplivnená zistením, že vyrábajú veľkosť donutu, ktorá je tak akurát pre mňa.


Nie je nič horšie, ako keď žena dostane hlad. 

Všade naokolo bol posledné mesiace mimoňovský ošiaľ, ktorý sa ma dotkol len na pár minút môjho života. Tie som zachytila práve na týchto dvoch fotkách.





Potom sme sa z Diagon Alley presunuli Hogwarts Expressom do Hogsmeade. Neďaleko sa nachádza moja budúca škola, ktorá mala deň otvorených dverí, takže som sa tam, ako správny potencionálny študent, šla pozrieť. PECKA! Kam sa hrabe VŠE.




Opäť som vyhladla, tak sme zašli do Three Broomsticks.



Človeka trošku zmiatlo vidieť v 30°C vianočnú výzdobu, ale samozrejme ma to neodradilo od toho, aby som ako 4-ročné dieťa vbehla do obchodov a tešila sa z rozprávkových vianočných gúľ.


Už sa neviem dočkať, keď navštívim ďalšie parky či už v LA, Osake alebo Singapore!

Kto z Vás už tiež návštívil Universal Studios? :)

11 komentárov:

  1. Nádherné fotografie, musel to byť skvelý zážitok :) Ja som akurát navštívila Walt Disney studios + Disneyland :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. waaaa tak to ti závidím !!!! ja som #disneylover :P

      Odstrániť
  2. waaa, to je paráda, musel to byť zážitok na celý život :) strašne rada by som raz niečo také zažila na vlastnej koži ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautifl post. :)

    http://mojsminkeraj1.blogspot.rs/2017/07/kupovina-sa-yoshop-sajta-online-shoping.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné fotky, musel to být super výlet :)
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásné fotky! Nemůžu se dočkat až tam taky pojedu! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť